.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تاکید مشایی بر توسعه گردشگري مازندران
استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.

استاندار مازندران به اتفاق جمعي از نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي، مديران ستادي استانداري و رئيس سازمان گردشگري استان با رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي و صنايع دستي وگردشگري ديدار كردند.
 
به گزارش شمال نیوز ، در اين نشست نمايندگان مردم استان در مجلس شوراي اسلامي ضمن ارائه نقطه نظرات ، طرح ها و برنامه هاي خويش ، استراتژي دولت و سازمان ميراث فرهنگي كشور و مصوبات هيات دولت در اين خصوص در سفر استاني را مورد تاكيد قرار دادند و خواستار پيگيري و تحقق كامل آن شدند.
شفقت در اين جلسه بر حمايت مجلس و حمايت سازمان مركزي در اجراي برنامه هاي سازمان ميراث فرهنگي استان مازندران تاكيد جدي کرد و با اشاره به اهميت بهره برداري از منابع طبيعي و چشم اندازهاي اقليمي مازندران به عنوان يكي از مؤلفه هاي توسعه گردشگري استان و توجه به ميراث فرهنگي و آثار تاريخي به عنوان مؤلفه مهم ديگري در توسعه گردشگري تصريح کرد: براي پيگيري مسائل محوري و راهبردي توسعه استان نشست هاي تخصصي با حضور سازمانهاي متولي و محور چهار مؤلفه گردشگري ، كشاورزي ، صنعت و تجارت و با حضور سازمان هاي مرتبط در سال 86 برقرار خواهد شد.
وي اظهار داشت: در همين خصوص چالش ها و موانع فراروي سازمان گردشگري استان در خصوص سرمايه گذاري و توسعه طرح هاي گردشگري در جلسه اي در استان مورد بررسي قرار خواهد گرفت.
رحيم مشايي معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي كشور ضمن تاكيد بر توسعه طرح هاي مختلف گردشگري و تاسيسات گردشگري در سراسر كشور سهم استان مازندران را در اين خصوص به شكل ويژه اي ياد آور شد.
وي تصريح كرد: علاوه بر برنامه هايي كه توسط سازمان ميراث فرهنگي استان مازندران در حال پيگيري است طرح هاي ويژه اي از طريق سازمان كشوري مجدانه در دستور كار قرار دارد.
رحيم مشايي احداث هتل هفت ستاره در شهرستان رامسر و پروژه تله كابين تهران – چالوس را از جمله برنامه هاي در دست اجرا دانست.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.077 seconds.